Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
31 Juli 2010 - 03:51:13
Totale tijd ingelogd: 0 minuten.
F1Pits.net Forum  |  Andere Onderwerpen  |  Sportforum  |  Raar sportnieuws « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 52 53 [54]
Auteur Topic: Raar sportnieuws  (gelezen 60023 keer)
Supermariobros
F1pits mythe

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #795 Gepost op: 07 April 2010 - 06:21:30 »

Servische fan wandelt naar WK in Zuid-Afrika

Voor sommigen kan het WK voetbal niet vroeg genoeg beginnen. De 39-jarige Sasa Jovic is vandaag al vertrokken richting Zuid-Afrika.

Gek zijn doet geen zeer, maar het kan je wel blaren op je voeten opleveren. Dat zal de Servische voetbalfan Sasa Jovic aan de lijve ondervinden.

Jovic, gehuld in een Servische vlag, is immers begonnen aan een voettocht van 16.000 kilometer richting Zuid-Afrika om daar Servië aan te moedigen op het WK.

Hij heeft een rugzak mee en enkele landkaarten. "Ik zal vooral stappen, maar af en toe ook liften en van het openbaar vervoer gebruik maken", zegt Jovic. "Ik heb een jaar nodig gehad om de tocht uit te stippelen."

"Ik ga via Bulgarije, Turkije, Egypte, Soedan, Ethiopië en Botswana. Ik zal op tijd zijn voor de eerste match van Servië, 13 juni tegen Ghana", zegt de landgenoot van Milan Jovanovic.
Supermariobros
F1pits mythe

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #796 Gepost op: 05 Mei 2010 - 17:50:31 »

90-jarige vrouw slaat hole-in-one

Een hoogbejaarde Britse heeft zichzelf en haar golfpartners verbaasd door een hole-in-one te scoren, waarbij met één slag het golfballetje geput wordt.

Mary Tattersall uit West Yorkshire is nu 90. Ze begon op haar 88ste met golf spelen, "omdat het goede beweging is".

Voor haar slag, 165 meter ver, heeft de vrouw van haar club een speciale trofee gekregen.

"Ik kon mijn bal niet meer vinden. Bleek hij in het gat te liggen. Ik stond versteld, en hetzelfde gold voor mijn collega-golfers."
Pagina's: 1 ... 52 53 [54]
F1Pits.net Forum  |  Andere Onderwerpen  |  Sportforum  |  Raar sportnieuws « vorige volgende »
    Ga naar:  

Pagina opgebouwd in 0.304 seconden met 20 queries. (Pretty URLs adds 0.13s, 2q)