Mooie Kwali van Vettel, de upgrades op de Red Bull lijken goed te werken, even afwachten wat de gewichten zijn.
Hoe dan ook bied dit een klein beetje perpectief voor dit seizoen, met Button op de 6de plaats en zijn drie directe concurrenten op de eerste drie strartplaatsen.
Heb er zin in morgen....

Mijn god, die Vettel. Zal Engeland de ommekeer betekenen? Webber was trouwens ook erg goed bezig hoor. Moeten velen niet onderschatten. Zag echter niet dat hij veel werd opgehouden, maar goed.
Button.... hele weekend niet goed in pace tot nu toe. Zal natuurlijk deels verstoppertje zijn, maar deels toch zeker wel onmacht. RBR heeft echt een grote stap gemaakt. Natuurlijk moeten we even de wedstrijd afwachten, maar voorals nog lijkt Brawn bij gehaald te zijn door RBR.
Ferrari.... Ja waar Massa altijd sterk was in kwalificeren heeft hij nu flink de boot gemist. De snelheid zat er, maar geen q3 voor Massa. Kimi op 9 is denk ik loei zwaar, Vettel en Webber gok ik licht. Button zwaar.
Word spannende race, de eerste echte overwinning van Vettel volledig op eigen kracht en in het droog?
Oh en wat is Hamilton door het ijs gezakt. Jammer jammer. Beetje gepiepelt maar goed. Had hij die laatste ronde maar normaal moeten rijden en niet sparen(iig zo deed Mol het overkomen.)